VÅGar inte tro

Hittade en old school våg här neri källarn och gissa om jag blev förvånad när mätstickan stannade någonstans mellan 53 och 54 kilo. Jag som trodde dessa vågar skulle vara mer pålitliga än digitala, nu vet jag inte alls längre. Vill helst ta mig till en vårdcentral eller något sådant ställe med en riktig, och framförallt pålitlig våg. Jag klarar inte av att bli glad av dessa siffror för att sedan komma hem och se att jag alls inte gått ner utan det bara var fel på vågen. Jag skulle bli helst knäckt.

Nu ropar mamma att frukosten är klar för 12:e gången...

Kommentarer
Postat av: Christine

oj 53 kilo! Hur gammal är du? Haha nae de digitala är inte att lita på haha ..

Ha en bra dag :)

2008-08-05 @ 09:54:30
URL: http://laavie.blogg.se/
Postat av: hallon

vilken utbildning ska du gå på hgskolan? Har själv sökt dit..

2008-08-05 @ 11:27:41
URL: http://v87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0