Dagens

Frukost Ägg med kalles (Man måste ju "svenska till sig" nu efter 9 månader i utlandet)

Lunch Rostbiff, keso och sallad med tomat, gurka och paprika

* Hetsade ca 3 hg lösgodis som jag sedan försökte spy upp. Godis smakar så jävla äckligt på uppgång, det blir liksom bittert...*


Middag Typ samma som lunchen men mera och med två melonskivor till efterrätt

Kvällsfika Te var det tänkt. Men när det är uppdrucket får jag hjärnsläpp och börjar äta av min omelett som jag ska ha till lunch imorn, sen vidare till rostbiffen och keso som jag sköljer ner med vispgrädde. Varför!?

20 min cykling
10 min löpning
100 m simning


Det måste peka ner på vågen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0