Fasta dag 1

Frukost: Tre glas fun light

Lunch: Cappucino

Middag: Två funlight-isglassar

Då var första dagen på fastan avklarad och det gick mycket bättre än väntat. Förut när jag fastat har jag blivit extremt trött och svag i kroppen, kom ihåg första gången då jag knappt orkade mig ur sängen dagen efter. Jag skakade och var jätteyr i bollen och slukade en påse Polly i panik för att må bättre igen fast det slutade bara med illamående. Lilla 13-åriga jag.

Men idag var det inga strörre problem. Har inte kännt av någon stor hunger och orken har det inte varit något fel på mer än den vanliga måndagströttheten. Tog mig till och med ut på en kort promenad och en liten simtur efter jobbet. Peppar Peppar.

Så jag hoppas det går lika bra imorgon och att vågen står på minus, den kan inte annat än göra det efter en dag som den här - frågan är hur mycket. Om tröttheten smäller till så har jag både koffeinpiller och gammalt hederligt kaffe som mina bundförvanter, jag tror absolut att morgondagen blir matfri utan strörre problem. Känns skönt att höra magen kurra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0