Nytt mål

Nu är ja jävligt trött på det här, eller kanske mera trött och less på mi själv som aldrig håller vad ja lovar. Inga 55 kilon på vågen igår inte...Inte ens i närheten! Förstår inte hur ja tänker ibland...

Så nu har ja bestämt mig. Ja ska fasta tills vågjävlen visar högst 55.0. Jag har aldri vart någon som har fastat i flera dagar för att gå ner i vikt, det har känns för radikalt på nått sätt, något man gör när det inte finns något annat sätt och man verklien är desperat att minska siffrorna på vågen. Och det är jag verkligen nu. Problemet är bara att det syns så tydligt när jag inte äter, mamma är på mig som en hök och märker om jag inte ätit frukost eller försöker skippa middagen...Men det får ja tackla på något sätt. Det är nu eller aldrig känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0