Att stå emot

Jag blir galen på vågen vi har här hemma, jag litar inte på den. Innan jag var ut på min joggning/simrunda visade den hela 56.2 (också anledningen att jag tog mig ut) för att någon timme senare visa 55.6. Hur är det möjligt? Jag funderar på att köpa en gammal helderlig sak "á la matvåg" istället för en digital, det skulle kännas mer tillförlitligt.

Hursomhelst gick den här dagen åt helvete, har gått upp nästan hälften av vad jag gick ner under fastan. Dessutom fyller min bror år imorgon så vi ska till honom efter jobbet och äta mat och tårta. Jag vill inte. Jag känner mig obekväm vid sådana tillställningar, tårtan och att hitta den perfekta presenten gör mig bara stressad. Jag oroar mig särskilt för tårtan, imorgon tänker jag vara väldigt glutenöverkänslig. Jag vill ha styrkan att stå emot frestelserna. Snälla ge mig den styrkan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0