Snart...

Fastan fortsätter och vågen pekar duktigt neråt. Jag har vart väldigt hängig och långsam i både tanke och rörelser idag, somnade på lunchrasten fastän jag sov nio timmar inatt. Är dock ganska säker på att vågjäveln högst visar 55 kilo blankt imorn - den skulle bara våga annat!

Trots tröttheten åkte jag iväg och shoppade lite efter jobbet och gissa om jag blev peppad när jag drog på mig en kjol i storlek 34:a - som passade! Stod och velade mellan 34:an och 36:an men bestämde mig för att ta 34:an eftersom modellen inte skulle passa att sitta löst, och jag har några kilo till att loosa. Fick även med mig en tröja i storlek 146/152 som var SÅ fin. Den satt okej och koboltblått är en stor favorit. Att det är en barntröja kan tyckas pinsamt med det rör mig inte i ryggen faktiskt så länge det inte är My little pony's på dem. Ruskigt billigt blev det också. 

Hoppas verkligen vikten är under 55 imorgon, jag behöver lite ny energi, har ju inte fått i mig mat sen i söndags och det börjar ta på krafterna. Men OM det skulle vara mer än 55 imorgon är det bara köra på, lovat är lovat.

Hoppas det går bra för er med, If there's a will there's a way.

Kommentarer
Postat av: a

Ville bara säga att du är sjukt duktig som redan gått ner hur mycket som helst :o!Ville bara fråga om hur lång du är :)? Ta hand om dig, gillar verkligen din blogg btw

2008-07-30 @ 00:08:21
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0