Spy-begär

Jag har precis ätit två portioner rabarberpaj med vaniljglass och har enorm ångest. Jag skulle så gärna vilja ha det o-gjort, även om det är gott är det inte på långa vägar värt skulden efteråt. De senaste dagarna har jag gått och planerat en hets. Som i mina hets/spy- "glansdagar". Då jag gick till affären och köper godsaker för ett större barnkalas som jag sedan slukar i min ensamhet. Sedan när jag ligger där, uppsvälld till tusen, lommar jag iväg mot toaletten och skäms som en hund och hatar mig själv.

Det är lätt att glömma vilket helvete det var att gå igenom de där hetsätningarna/spyorna varje dag, jag vill verkligen inte tillbaka till den ensamma plågan. Men jag kanske måste påminna mig själv om hur hemskt det var genom att ta en sista hets? Jag vet inte hur länge jag klarar att av att vara spy-fri längre. Varje dag svullar jag eftersom alla ska fira att jag kommit hem, eller att det är semester eller någon annan dum anledning att stoppa onödigheter i käften.
Jag kan inte ha det såhär länge till...

Kommentarer
Postat av: Moi

Stay strong <3 Det är inte lätt, jag vet hur du känner :/

gillar din blogg!

kramar

2008-07-04 @ 18:10:20
URL: http://miserymonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0