Svag

Jahapp. Nu har jag förlorat tron på mig själv. Igen.

Glömde såklart ta med mig lunchlåda eftersom jag inte haft med mig någon sådan de senaste dagarna. Vid halv tio var jag svimfärdig, det svartnade för ögonen varje gång jag reste på mig trots min stora frukost. Att äta lunch kändes som ett måste för att kunna stå på benen resten av dagen. Ja var segare än en sengångare. Så vid lunchtid knatade ja ner till Coop för att handla en sallad, men det blev inte riktigt så.

Istället blev ja sugen på grillad kyckling och ner i korgen följde även mina två största hetsfiender - lösgodis och naturgodis. Kycklingen var torr så efter att halva den var uppäten högg jag in på godiset som jag i affären tyckte jag hade "förtjänat" efter min hårda fasta. Men när alltsammans låg i magen började paniken stiga och jag kunde absolut inte leva med tanken på allt äckel som puttrade i magen. Så jag skyndade mig in på Coops kundtoalett och spydde.
There you have it. Jag är äckligast i världen, bortom allt sunt förnuft. Långt ifrån allt kom upp för jag stannade inte där särsklit länge, även ja har en vidrighets-gräns och där någonstans går den...Dessutom hörde ja måne gå förbi och det sista jag ville var att komma ut röd och uppsvälld och få en massa blickar på mig. USCH.

Efter toalettbesöket köpte jag en drickyoghurt för att lungna magen och återfå energi men jag börjar tyvärr känna mig ganska orkeslös igen. Jag är så svag - både kroppligt och psykist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0