Vad håller jag på med?

Nu är jag tillbaka i spyeriet. Ett paket salami, en burk skagenröra, en påse naturgodis, en halv prästost och 5 skivor vattenmelon har redan åkt tur och retur till min mage. Usch, varför gör jag såhär? Är det för att jag är ensam hemma och kan hetsa/spy ifred eller är det någon annan känslomässig anledning? Jag är för trött för att orka tänka på orsaken... Vet ni det sjukaste då? Efter alla helgens och dagens spyor så är min starkaste tanke just nu att gå ner till affären och köpa glass och sitta med den i soffan till en sorlig film medans regnet pissar ner utanför. Fy fan vad patetiskt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nej okeej :) ha det bra iaf..

2008-07-08 @ 00:03:20
URL: http://anamialife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Känns sjukt tråkigt att du hamnat där igen (och att vår mejl kontakt slutade så fort) vi kan väl börja mejla igen o stötta varann? puss o kram ta hand om dig

2008-07-09 @ 16:29:44
Postat av: Mika

Hej :( tråkigt att höra. Men du stay strong, det gör ingenting :) man kan inte bara sluta, det tar sin lilla (långa?) tid!. Puss på dig!

2008-07-10 @ 15:05:17
URL: http://bulimika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0