4 veckor kvar

Jag insåg just att jag bara har fyra veckor kvar här i London tills jag åker hem = fyra veckor på mig att bli smal! När paniken lagt sig gjorde jag upp ett schema för dessa fyra, o så viktiga, veckor. Det kanske blir lite ändrigar eftersom, men i det stora hela ser det ut såhär:

Startvikt; söndag 1/6  - 58.4 kilo

Söndag 8/6 - 56-56,5 kilo

Söndag 15/6  - 54-54,5 kilo

Söndag 22/6  - 52 kilo

Söndag 29/6  - 50 kilo

MAT
Frukost
C-vitaminbrus + (en frukt eller ett ägg om jag är hungrig/svimfärdig)

Lunch Bär (ca 150 g) med mjölk och ytterst lite (helst inga) flingor.

Middag En skiva kalkon (ca 20 g) eller 4 matskedar keso. Till detta en sallad (högst 200 g) med exempelvis sallad, vitkål, broccoli, rädisor, morötter, gröna bönor, sockerätror, gurka och tomat.

- Omega 3 kapsel, kalciumtablett och koffeinpiller på morgonen.
- Vattenflaska vart jag än går.
- Högst två burkar cola light om dagen.
- Ingen middag efter kl. 8.
- Högst en fylla per vecka (och då måste jag kompensera  i kcal-intag under dagen innan fyllekvällen eller dagen efter).
- Tillåter mig en "undantagsdag" i veckan, men detta måste kompenseras.

MOTION
Minst 1,5 h promenad varje dag, löprunda varannan dag + 300 situps

SVARTLISTAT
Potatis i alla dess former (chips, pommes...)
Kakor + Bullar (särskilt vaniljkakor!)
Godis
Glass
Bröd
Ris
Pasta

Inget fyllekäk
Inga hestattacker
INGA SPYOR


BELÖNINGAR
56-56,5 kilo  Kamera
54-54,5 kilo  Axelremsväska
52 kilo           Klippa håret
50 kilo           Solduscha (om jag vågar visa min äckliga kropp)


Så ser det ut alltså. Jag är en amatör vad gäller att loosa vikt (eftersom jag är fetto) så jag tar gärna emot kommentarer och tips...anything really. Roligast skulle vara om någon joinade mig så man kan byta tankar, peppa varandra o.s.v. Någon intresserad?

Have a nice sunday sweethearts and stay strong!


Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Hoppas det går bra för dig.

Jag bakade chokladmuffins åt min pojkvän för en timme sedan. De var klara för fyrtiofem minuter sedan. Av de sexton är tio kvar.

Och jag som bara skulel käkla grönsaker idag.

Postat av: Bella

herre guuud va du är duktig som gör schema å allt!!!! tack för ditt stöd, det är guld värt <3

2008-06-01 @ 17:42:39
URL: http://waragainstmyself.blogg.se/
Postat av: Susanna

Ät inte flingor vännen! Jag gjorde det också mycket förut och det hjälpte inte så mycket direkt, inte för att det skulle göra det, men det är bäst att du undviker det! Det är mitt råd iaf..

Tack för länken föressten :)

Kram

2008-06-01 @ 20:44:20
URL: http://frozendream.blogg.se/
Postat av: An

Sv: Ja, precis. Det är så skönt när man bli påmind igen!



Absolut, det får du jättegärna. :)

2008-06-01 @ 21:33:52
URL: http://thinangel.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

ey tjejen du är grym (: ditt schema är något som jag kanske borde testa, lät väldigt lagom :) håll mig underrättad om hur det går! kramar

2008-06-01 @ 22:10:24
URL: http://starvingforperfections.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sitter sj utomlans med 3 veckor to go innan man ska hem o visa upp(vad d va tankt, smala) kropp... hade varit toppen om vi kunde mejlat lite o stottat varann .. tycker du varkar va hur duktig som heslt, hade behoft lite av din styrka :)

2008-06-03 @ 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0