Chelsea dagger

Musikalen - Bloody brilliant! Hinner inte skriva mer om den nu men jag kan säga att den innehöll snygga lads som sprang omrking halvnakna och sjöng som gudar. Jag blev förälskad - fyra gånger om.

Mat/Motion - Går åt helvete just nu, jag har ätit jordgubbar med grädde till frukost de senaste dagarna och inte hunnit ta mina promenader! Fuck fuck fuck, känns som jag sumpar allt jag kämpat för. Orkar inte tänka på det...USCH.

Sista utekvällen nu - Känns väldigt vemodigt...Ingen fylla för min del, jag har inga pengar kvar! Känns dock skönt, orkar inte med en bakisdag sista dagen i London. Ser fram emot ikväll =)

Stressigt just nu, mitt tånagelack kommer kladda sig i skorna för jag måste sticka nu.

Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0