DÅ är jag nöjd...

Satt just och tänkte på allt jag avskyr hos mig själv, det är en hel del. Men istället för att sitta här och deppa tänkte vända på det och visa er några av min mål, mina ambitioner i jakten på ett bättre jag. Försökte hålla mig till det ytliga, annars hade det blivit alldeles för långt...

  • när Herr Våg visar 50 kilo
  • när mina ben inte gnids mot varandra då jag går
  • när jag kan pressa in huvudet utan att få dubbelhaka
  • när jag har kontroll
  • när jag kan springa fortare/längre än pojken
  • när jag har en "perfekt" vecka
  • när mitt hår är midjelångt och i bra skick
  • när mina fötter inte har några sprickor
  • när jag utan problem kan komma i str 34
  • när jag kan vika mig dubbel utan att få en enda bilring
  • när jag kan göra 500 situps på raken
  • när jag slipper ljuga för de jag älskar
  • när jag inte har någon bullfitta (I know...too much info)
  • när jag slutat bita på naglarna
  • när jag inte spytt på över en månad
  • när jag inte ätit kolhydrater på över en vecka
  • när det gått en hel dag utan att jag tänker på mat
  • när jag somnar med en kurrande mage
  • när jag kan vara själv i ett kök fyllt med godsaker i en hel dag utan att röra något
  • när jag kan böja mig fram och ta tag i mina tår (jag är sjukt ovig)
  • när mina överarmar är samma storlek som min handled
  • när mina revben syns utan att jag tar ett djupt andetag
  • när jag endast äter det jag verkligen behöver
  • när människor tycker att jag är vacker
  • när jag kan skratta och le utan att låtsas
  • när mina vänner avundas mig
  • när jag kan lita på mig själv

...när jag kan titta på mig själv i spegeln och inte få ångest.


Kommentarer
Postat av: p

helt perfekt lista.

det där är mina mål med,

vi kommer att nå det, men vi måste kämpa.

Var stark!

Kram:)

2008-06-02 @ 20:48:09
Postat av: Jessica - PCT

En del av målen låter lite för mycket tycker jag, men en sak ska du veta: ALLA får "dubbelhaka" om de böjer ner huvudet så, och ALLA får "bilringar" elelr cykeldäck om de böjer sig framåt.



Jag kan nudda mina tår, trots stor mage : /

Jag är väldigt bendy, fast jag inte ser sån ut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0