Dagens

Frukost C-vitaminbrus

Lunch Cola light + gubbar & hallon med mjölk och flingor

Middag  Kalkonskiva med vitkål, rädisor, gurka, sockerärtor och en plommontomat + Cola light

Motion Morgonpromenad 45 min, löpning 15 min, kvällspromenad 50 min + 150 situps. (har alltså 150 kvar att göra) fixat!

Sådär kickstartar man igång en vecka som heter duga! Känner mig nöjd, även om magen växte något groteskt mycket efter middagen, kände mig höggravid. Den har sjunkit en aning nu och jag *hoppas hoppas* att den sjunkit såpass mycket imorgonbitti att jag gått ner något hekto eller så.

För övrigt tror jag inte att jag skulle jag inte kunna bli gravid just nu, har inte haft riktig mens på över tre månader. Och nej,  jag har ingen bulle i ugnen, SÅ kul i London har jag inte...Visst kan man bli orolig när mensen slutat komma men för mig känns det bara som en befrielse och ett tecken på att jag går ner i vikt. Så jävla skönt att slippa mensvärk, uppsvälldhet och humörsvängningar - äntligen något som min kropp kan få en applåd för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0