Dagens

Frukost 1 glas tranbärsjuice (såg att det fanns och idag kändes det godare än c-vit.brusen).

Lunch Cola light + gubbar & frusna hallon med mjölk och kanel...och lite flingor. Caffelatte.

Middag Cola light + räkor, kalkon (ca 20 g) sockerärtor, vitkål, sallad, tomat, rädisor och gurka.

Motion En halvtimmas morgonpromenad/löpning, 45 minuter promenad + 300 situps


Pissväder imorse, regnet öste ner...Men jag var glad ändå! Så jag sprang genom gråvädret och tyckte att det var ganska skönt med fallande droppar i håret, är optimisten själv idag. Läget med mig och pojken är bättre nu och då mår jag också mycket bättre. Känns som saker äntligen börjar gå åt rätt håll, och det är mitt mål att det förblir så.

Jag ska erkänna att jag syndade lite idag också. Tog en latte på Starbucks som höll mig varm genom min promenad i det 14 gradiga regnet. Men vad fan, något måste jag väl få för att jag trotsar vädrets makter? Precis...tycker jag också.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jaa detox är inte så dumt alls. Det kostade runt 200-300 kronor, kommer inte ihåg exakt hur mycket men något med 200 iaf :) Den finns att köpa på hälsobutiker.

Ah den är rätt så strikt om man vill att den ska fungera riktigt bra.

Ja, jag kommer att sakna cola light :(

KRAMAR

2008-06-03 @ 22:22:23
URL: http://frozendream.blogg.se/
Postat av: Anonym

regn idag? :O var bor du? ;P

2008-06-03 @ 22:56:54
URL: http://starvingforperfections.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänkte väl det ;P vad gör du där?

2008-06-04 @ 10:03:57
URL: http://starvingforperfections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0