Dagens

Frukost -

Lunch
150 hallon & gubbar + 1 dl mjöl och lite flingor

Middag 1 Cola light, 1 Caffelatte på Starbucks, 2 "snakebites" (typ cider) och lite jelly bellys på det.

Motion
Ute och gått från kl tre till sju. Sen dansat ikväll i minst en halvtimma?

Åt ingen "riktig" middag som ni ser utan det blev mest flytande föda...dock kcal så det räcker, usch. Jag är så jävla pepp för imorgon då jag börjar mitt nya schema =) Ska försöka dra ner på/skippa flingorna...vet att det är jättedåligt men jag har så svårt för att sluta med dem, svaga jag.

Jag är däremot sjukt nöjd över att jag kommer hem ikväll i tid, hyffsat nykter och viktigast av allt: jag har inte fyllekäkat! Visst, jag hade kunnat låta bli de där jelly bellys men det är ändå bättre än att äta pommes med massa mayo och ketchup + chips och kakor. Det är en tid som är förbi! Ryser bara jag tänker på det...SÅ äckligt!

Tack för alla fina kommentarer, ni är verkligen bäst! Bara ni förstår vad man går igenom eftersom ni själva gör samma grej och tänker ungefär likadant. Vill att ni ska lyckas och må bra! Kämpa på sweethearts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0