Effektiviteten själv

Idag hade jag redan tagit en timmes morgonpromenad, halvsprungit i 20 min till svenska affären här i London och bunkrat upp inför midsommar, börjat jobbet och städat (damsugit, dammat, bytt sänglakan) innan klockan ens var 11. Jag har dessutom skickat iväg 3 viktiga mail och visrusrensat datorn istället för att sitta och lalla på Facebook. Denna morgon duger. Jag älskar att vara effektiv, det känns så jävla bra. Men alltför ofta orkar jag inte med pressen över allt som borde hinnas med så då skiter jag i hela grejen. Allt eller inget liksom.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det där låter verkligen som något som skulle passa mig. Fast det är nog lite fel tillfälle att prova på det nu, kanske. Men jag vill. Tack! :)



Allt eller inget-tänket känner jag mer än igen.

2008-06-17 @ 15:39:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0