Jag föll...

Ni trodde väl inte jag skulle klara dessa fyra veckor felfritt? Jag hade hoppats på det och trodde verkligen att det skulle gå längre än tre dagar innan det slog slint i skallen för mig. Men tydligen inte.

Morgonen började bra, jag drack ett glas tranbärsjuice, gick den 45  min långa promenaden till Oxford street där jag inhandlade två sommarklänningar. Allt bra hittils. Men sen drog handlandet ut på tiden, jag var tvungen att ta bussen för att hinna till jobbet (hade tänkt gå samma väg tillbaka) och sen dess har min dag varit allt annat än tip top.

Jag åt lunch. Jag åt middag. Och så åt jag lite till. Får bara ångest av att skiva upp allting men jag har räknat ut att hela kalaset hamnade någonstans mellan 600-700 kalorier. Det är absolut inte bra och jag skäms. Samtidigt som jag vet att det hade kunnat sluta mycket värre. Allting ligger kvar i magen och jag åt inget "svartlistat". Men likväl känns dagen förstörd...min motivation och tron på mig själv har fått sig en rejäl törn. Jag tappade kontrollen.

Nya tag imorn, den här dagen får vara misslyckad. Så, nu känns det lite bättre.

Kommentarer
Postat av: anonym

jag också, bläh. har ätit en massa glass och naturgodis. fan också.



men imorgon är det en ny dag, en bättre dag.

2008-06-04 @ 19:45:02
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

Gumman d e lugnt du gor d perfect imon! jag tror pa dig

2008-06-04 @ 21:49:04
Postat av: Anonym

ny dag, nya möjligheter :) imorgon visar du vem som bestämmer! kram

2008-06-04 @ 22:10:23
URL: http://starvingforperfections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0