Grattis på Nationaldagen?

Jag har just spenderat de senaste 50 minutrarna med att försöka gnugga bort spya med min tandborste från heltäckningsmattan i mitt rum. ÅNGEST

Det ger er nog en bra idé om hur min gårdag var. Jag önskar jag kunde berätta men jag minns inte mycket. För taggad = för mkt sprit  = dåligt slut på kvällen. Om min kompis inte hade tagit hand om mig och sett till att jag hade nycklar, pengar och telefon med mig, om inte den där taxin hittat mig när jag vandrade runt i Camden (som är waaay off från vart jag bor och ett "bad place" om nätterna) hade jag säkerligen inte suttit här just nu. Minns att jag spydde röda (blod eller alkohol?) floder när jag satt och vänta på bussen. Pratade med en blond australienare om mitt förhållande i säkert en halvtimme, vi satt där och reflekterade över livet mellan blossen, det var väldigt märkligt.  Hur i helvete kunde jag göra mig förstådd på engelska i det skicket? Eller så kunde jag inte det...

Vaknade upp med gårdagens klänningen och hawaiikransen runt halsen i ett rum som stank mer än avloppsklegg. På golvet låg en tom godispåse och chipssmulor.
Ja - jag hade försovit mig. Ja - alla mina pengar var borta. Ja - jag förtjänar inte att leva.

Behöver jag säga att jag hatar mig själv mer än Hitler och alla krig på jorden sammanlagt?

P.S Jag har gått ner ett halvt kilo sen igår i alla fall.

Kommentarer
Postat av: anonym

låter inte så roligt. hopaps det känns bättre snart. sköt om dig.

2008-06-06 @ 17:50:37
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

gumman då :/

2008-06-07 @ 21:07:00
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0