Kontroll var ordet

Sitter här och sippar på mitt c-vitaminbrusvatten...Känns jävligt bra än så länge, var ett tag sen jag var såhär peppad. Kan ha och göra med att jag brukar ha för höga krav och sätta upp orealistiska mål som jag inte når och då bryter ihop och känner mig värdelös. Men denna gång har jag vart lite snällare mot mig själv och sätter ett mål på ca 2 kg per vecka, det ska inte vara omöjligt, absolut inte!

Ny månad, ny vecka och ett sprillans nytt schema. Allt känns så lätt...att gå ner i vikt är egentligen inte så svårt - ät mindre, motionera mer. Sån simpel matematik klarar t.o.m. jag av! Det är bara alla hjärnspöken som förstör för mig, som sätter griller i huvudet om att jag är sugen på den där kakan...Försvinn med er, jag tänker i alla fall inte lyssna! Det är jag, och endast jag som bestämmer och har kontroll över vad som hamnar i min mage. Jag behöver bara återfå den där kontrollen så är jag i hamn in no time...(eller fyra veckor) Fy fan vad jag är pepp!

Kommentarer
Postat av: pam

Länkar du bara :D

Tack tack tack!

2008-06-02 @ 12:47:14
Postat av: beecca

Oh, cool blogg :) kan jag länka?

2008-06-02 @ 13:53:20
URL: http://be-thin.bloggagratis.se
Postat av: themana

Det är bara att länka :)



Fotvikterna köpte jag på Rusta. Kostade 79 kr har jag för mig. Inga pengar alls ju :) Fanns även med 0,5 kg på varje, de kostade runt 59 kr :)



Kämpa vidare!

2008-06-02 @ 14:00:48
URL: http://themanas.blogg.se/
Postat av: Jessica - PCT

Fan vad bra du är!

Keep going strong!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0