Mamma Mia!

Det där med att ha svårt för att gråta antar jag har sina fördelar - som ikväll. De hade ordnat en avskedsmiddag och jag fick världens finaste presenter och värmande ord. Jag blev minst sagt rörd och visste inte vad jag skulle säga. Åh så underbara människor!

Bland annat fick jag musikalbiljetter till Mamma Mia imorgonkväll. Förstår ni hur lycklig jag var i den sekunden jag insåg att jag och bästis ska gå på musikal imorgon, här i självaste London! Gissa vem som kommer sjunga med i alla Abba låtar. Töntvarning jag vet =) Har levt på det glädjerycket resten av kvällen men tyvärr inte hållt mig borta från kylskåpet. Känns rätt meningslöst nu när det bara är några dagar kvar nu...fast ändå inte. Det är inte slut bara för att jag kommer hem. Aja, orkar bara inte ta mig i kragen just nu. Motivationen måste upp märker jag. Blä på mig.

Whatever...jag ska på musikal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0