Mitt i prick

Fick syn på denna bild idag och min blick liksom fastnade. Länge begrundade jag före och efterbilden. Detta är jag tänkte jag hela tiden. Eller rättare sagt, bilden till vänster är jag. Det är ungefär så jag ser ut just nu, fast röd och med blåsor över hela ryggen och benen. Äckel.

Bilden till höger är mycket mindre kräkframkallande och det är så jag inbillar mig att jag snart ska se ut. Mer eller mindre.
Sen när jag slitit ögonen från bilden tror vet jag starkare än någonsin. Kan hon så kan banne mig jag också. Så just nu har jag slagit ett vad med mig själv och tjejen på bilden om att jag ska bli minst lika smal som hennes efterbild.
Så det så.



Kommentarer
Postat av: jessica -PCT

Wow! Helt superbra ju. dags att sätta manken till.

Jag vill inte vara fet, blek, ful och singel. Nix nej! Nu ska jag gå ner i vikt. När jag gått ner fyra kilo ska jag unna jmig en manipedi, och ytterligre tre kilo ner så får jag tatuera mig! Jag är pepp!

2008-06-12 @ 14:25:09
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0