Morgonstund = pepparsalami i min mun

Känns som om dagarna i sängen med brännskadorna har vännt vinden i min riktning igen. Förut har det funnits dagar då det tagit emot att gå ut på en promenad men nu uppskattar jag verkligen att få komma ut och röra på mig. Det är inte alla som kan det minsann. Dessutom gick jag ner i vikt när jag låg där i mina krämpor och har fått en välbehövlig skjuts i rätt riktning. Med en ny diet och en en strörre uppskattning för livet tror jag det här kommer gå vägen, på allvar.

Började med den nya Low-carb dieten igår och idag står vågen på -3 hg. Hur underbart som helst att få äta i princip obegränsat med pepparsalami och ändå loosa vikt. Först kändes det som om någonting var lurt, det här är ju inte "nyttigt", tänk om allt low-carb snack är bullshit och det slutar i att jag blir ännu fetare än vad jag redan är!? Men eftersom vågen stod på minus imorse så ger jag det en chans. Måste bara köpa mer ost, har redan käkat upp halva paketet =)

Det enda som inte är så positivt är min andedräkt just nu. Tänk er kaffe, pepparsalami och cheddarost blandat med "morning breath". Jag slutar aldrig äckla mig själv haha...Men den bjuder jag på ;)

Hoppas ni får en fin dag sweetharts, lots of love från en glad svenska.

NU → bortsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Fan vad skönt att du är pepp nu, och tillåter dig att äta mer mat. Hoppas att det ska funka för dig.



All min kärlek <3

2008-06-13 @ 14:39:05
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Jessica - PCT

Min belöningsidé kom till viss del från dig, till viss del från En kom,pis syster som ska pierca näsan när hon blivit av med sina gravidkilon och dels från att jag har blekning i badrumemt, men skjuter på att använda den, för jag vill inte slita på håret innan det är absolut nödvändigt :)

2008-06-13 @ 16:58:09
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0