Onsdagsförbannelsen

Idag slog det slint i skallen på mig (varför alltid onsdagar?!) och jag åt svenskt lösgodis. Förstår ni hur jävla många kolhydrater som finns i en påse lösgodis!!! Nästan 100! Det betyder att allt jag kämpat för de senaste dagarna gått käpprätt åt helvete och jag är tillbaka på ruta ett. För så är det i denna diet, man kan inte fuska, då minska ketonerna direkt = jag blir smällfet eftersom jag äter korv och ost hela dagarna.

Nu ska jag in till Picadilly Cirkus och beblanda mig med svenskar för en gångs skull. Det har hyrt en hel club där de visar Sverige - Ryssland och jag hoppas att matchen och stämningen kan få mig att glömma dagen som gått. Inge sprit blir det iaf, då vet jag vem som står på näsan i toaletten inatt. Men på något konstigt sätt känns det faktiskt lite lockande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0