Rise and Shine!

Ny dag, nya möjligheter att lyckas. Om tio minuter går jag ut genom dörren på en lång morgonpromenad och sen bär det vidare mot Tesco. Vågen låter jag bli idag, vet att jag gått upp men jag vill inte veta hur mycket...

Har glömt att jag ska fira en kompis födelsedag ikväll. Jag ser faktiskt fram emot det. Det blir garanterat tårt-fritt och ingen middag ska vi äta tillsammans heller, blir en vända på krogen istället. Så idag måste jag kompesera både för allt jag åt igår och för det eventuella vätskor som kommer sköljas ner ikväll...I better get moving.

Sacrificing is giving up something good for something better

EDIT Jag kunde inte hålla mig borta från vågen...3 hg har jag gått upp. Inga tankar om det, de ska ända bort snart.
→ NU ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0