Små rosa moln!

Jag försov mig imorse, alltså borde jag springa runt i panik över allt som måste göras men just nu vill jag bara meddela er alla fina flickor om att jag väger 57.6! Det är minus 6 hg sen igår! Och vet ni en annan sak jag blev glad över? En polsk kompis som är ganska dålig på engelska sa såhär till mig imorse:
-"How many kilo you have...?" medans hon höll in magen och tittade glatt på mig.
Jag antog att hon undrade hur mycket jag gått ner så jag ljög och sa "two". Vill inte dra nå mer uppmärksamhet kring det ämnet, tack. Men jag är glad att det syns på vågen likväl som IRL. När var sist jag vägde nått med 57? Det måste vart i
2:an på gymnasiet...glada tider.

NU ska jag ut i pissregnet och skynda mig som bara fan, börjar jobba snart!

Kämpa på nu tjejer, kan jag så kan ni!

Kommentarer
Postat av: A

Grattis! Vad roligt att ditt kämapnde ger resultat :D

2008-06-03 @ 15:24:08
URL: http://thinforthewin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0