Smärta är bara förnamnet

Ännu en måndag, ännu en misslyckad vikt-vecka. Skillnaden den här måndagen är att jag är totalt jävla sönderbränd. Har solblåsor från nacken ner till vaderna, är röd som en kräfta på resten av kroppen och varje rörelse känns som tusen nålar. Smärtan är obeskrivlig, har aldrig brännt mig så här mycket. Låg i feberfrossa hela gårdagskvällen och bara önskade att någon skulle komma och skjuta mig så lidandet tog slut. Fy fan.

Brighton var (om man bortser från mina brännskador) en riktig tiopoängare. Vi badade, gick på tivoli och strosade omkring i staden. Helt underbart var det. Om ni någonsin åker till England under sommarsäsongen, se för guds skull till att åka dit! Det var som att vara vid medelhavet, minus alla sliskiga greker.

I alla fall. STORT misslyckande från min sida vad gäller viktmålen, jag är så långt ifrån ca 56 kilo (som var veckomålet) jag kan komma. Funderar på att fasta denna vecka eftersom jag mår duktigt illa av solbrännan och inte är det minsta sugen på att äta. Nackdelen är att varje rörelse jag gör smärtar så någon motion lär det inte bli av tills detta helvete lagt sig. Jag borde verkligen veta bättre. Jag såg ut som Silas innan vi åkte till Brighton och ändå är jag för snål för att köpa solkräm. Jag har lärt mig min läxa. Jag vill gärna inte sluta med maligt melanom tack.

Får se hur detta artar sig, just nu vill jag bara riva bort all hud (och sådär en 10 kilo i samma veva) och kunna röra mig som normalt folk. Jag ska påpeka att jag är en person med hög smärtgräns, men detta är bland det värsta jag varit med om.
Så använd solkräm för guds skull!

Kommentarer
Postat av: anonym

det låter inte roligt :/

2008-06-09 @ 20:49:03
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0