The things I do to myself...

En Sprite Zero, det är mitt totala kaloriintag denna dag. Wow kanske ni då tänker, det är ju nästan ingenting! Men sen har jag också spenderat hela dagen, med undantag från en halvtimma imorse, i sängen. Vilken värdelös dag. Varför varför skulle jag bränna sönder min kropp så fördömt! Jag trodde det gjorde ont med en "ny-spydd" hals men det här är ju löjligt.

Precis varenda liten rörelse känns som små nålar som sticks in i det röda skållheta köttet och mina rörelser är minst sagt begränsande. Jag kan inte sitta ner på toalettstolen ens. Om jag gjort det hade jag antingen svimmat av av smärta eller så hade mitt skin spruckit, det är jag övertygad om. 

Jag provade att smörja in mig med Aloe Vera kräm men fy satan vad det sved! Finns ingenting jag kan göra - förutom att vänta. Jag känner mig så handikappad, kan knappt göra någonting. Helvetes jävla skit. Imorgon måste jag jobba också, om ni inte hör något av mig på senast onsdag så överlevde jag inte morgondagen. Please just kill me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0