And the verdict is...

59.8! ÄNTLIGEN får jag se den där efterlängtade femman, så underbart skönt det känns. Visst, 2 hg under 60 är väl kanske inte så mycket att hurra för, men jag lovar er, det ska bli mindre! Nu är jag grymt peppad. Allt slit och matundanflykter ger ändå resultat. Det är mina möten med Herr Porslin som förstör allt, så nu är jag mer motiverad än någonsing att säga upp vår kontakt för gott, det skulle kännas så otroligt bra att slippa all den ångest. Woho, aldrig mer över 60! 

Jag vill så gärna peppa er också, känslan att vinna "över sig själv" är bland det bästa som finns. Kom igen nu darlings, you know you can do it! Allt som krävs är viljestyrka.

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Grattis till ditt uppnådda mål! Helt grymt gjort av dig!

Jag har också fått en peppusch idag. och nu ska jag fixa att gå ner i vikt!

2008-05-25 @ 18:21:48
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Bella

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! fan va du är duktig!

2008-05-26 @ 19:33:56
URL: http://waragainstmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0