Dagens


Frukost: Mådde illa imorse, på riktigt! Så att äta något kändes ungefär lika lockande som klämma fingrarna i dörren.

Lunch: Same old same old...Röda små gubbar med lite hallon och annanas i en skål med mjölk och All Bran.

Middag: (Brace yourself, här kommer halva kylen listas upp) Cola light, gurka, saltgurka, rädisor, skinka, annanas, chilis, cocktailtomater, broccoli och en liten syltlök. MASSOR alltså. Men jag ville att de skulle se att jag faktiskt äter (för det gör jag ju) Så full i magen nu...men det SKA ligga kvar, hur äckligt det än känns.

Motion
15 löpning + 1 timmas promenix

Ska ut och "röja" ikväll (igen) men jag kommer ta det väldigt chill, har inte ens någon mascara på mig, är jag laid back or what? Håller tummarna för alla duktiga damer under helgen, vet att det kan vara extra svårt att fixa en hyfsad dag då. Keep on fighting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0