Dagens


Frukost En handfull frusna hallon med mjölk och All Bran. (Mindre portion än vanligt!) + ett halvt glas apelsinjuice.

Lunch Halvt glas tranbärsjuice + 4 cocktailtomater, skinka, gröna bönor och en liten broccolibit.

Middag Cola Zero + vitkålsallad med rädisor, gurka, sockerärtor och keso.

Motion  50 min spring/gå runda + drygt en timmes kvällprommenad.

MYCKET mat idag, det känns/syns också i/på magen. Jag är fortfarande jävligt pepp dock, för även om jag har ätit stora mängder då är det hyffsad mat som har åkt ner. Det finns alltid rum för bättring.

Jag är en riktig sucker för sockerärtor, blev helt salig när jag såg dem i affären idag. Vilka barndomsminnen...lyckliga bekymmerslösa tider. Sen just att de heter sockerärtor tror jag gör att min hjärna gillar dem mer eftersom jag har en försmak till allt som är sockersprängt. Socker hellre än fett, alla gånger. Iaf, sockerärtor kan jag äta med gott samvete, älskar krispet!

EDIT: Gick förbi köket och självklart börjar det krypa i fingrarna för att se vad för godsaker som finns i skåpet. Två vaniljkakor och 4 chips kastas ner i halsen innan jag inser att jag står inför ett val. Hetsa eller inte hetsa? Jag stålsätter mig och slutar. Nu räcker det. Alltför många kvällar har spenderats lutad över det vita porslinet. Jag får stå mitt kast och hoppas att vågen inte visar uppåt imorn. FAN.

En dag närmare sommaren - en dag närmare smalhet - en dag närmare lycka.

Kommentarer
Postat av: Bella

tack för ditt stöd fina du!!<3 du är så himla duktig å du kommer snart nå ditt mål. hur lång är du å vad är din nuvarande vikt? PUSS

2008-05-29 @ 13:05:07
URL: http://waragainstmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0