Dagens...


Frukost: -

Lunch: En skål med 8 jordgubbar + ca 1 dl lättmjölk och en näve All Bran flingor på det.

Middag: Cola light, 8 plommontomater, 5 jordgubbar, lika många hallon + mjölk och All Bran, en fiskbulle och 3 skinkbitar.

Övrigt: Omega 3 kapsel, Kalciumtablett, värktablett.

Motion
45 minuters rask morgonpromenad.
2 timmars promenix i Hyde Park.

Spårade en aning till middagen, kunde nöjt mig med hälften men jag var så sjukt saltsugen. Aja... det lär ju sluta på minus med tanke på all motion som blev av idag. Känns skönt att vara fysiskt trött. Då somnar jag alltid så bra =)

Stay Strong Darlings, sommaren är runt hörnet!

Kommentarer
Postat av: Bella

känner igen saltsuget, det är enormt hos mig typ hela tiden! vet du varför det är så? :S btw, du är så himla duktig!! PUSS

2008-05-20 @ 10:47:08
URL: http://waragainstmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0