Dagens...

Skriver en lista på vad jag stoppar i mig under dagen för att hålla koll och motverka att 1 godis blir 20 godisar. (godis ska jag inte ens äta 1 av!) När jag skrivit "dagens" så är det alltså slut på allt ätande för denna dag. Känns skönt att få allt svart på vitt, även om sanningen ibland är allt annat än vacker.

Frukost: 1 kopp hett vatten med en halv citron i + några klunkar apelsinjuice

Lunch: Cola light + två hallon och två räddisor

Middag: 7 små champinjoner med laxfilé + 3 rädisor, 3 hallon och en passionsfrukt.

Känns som min mage svällt rejält efter den där sista måltiden. Obehagligt är det också, riktigt känner hur syrorna far runt och äklar sig. Jag börjar mista min aptit för varje gång jag äter något tänker jag på hur det kommer se ut i magen och att det jag stoppar i munnen hindrar mig från att bli smal. Blä. Ingen hets än så länge så helt dåligt är det ju inte. Fast portionerna måste bli mindre om jag ska bli mindre, verkar ju logisk...så vad fan håller jag på med!

I belive in you guys, stay strong!

Kommentarer
Postat av: lighty

tack för kommentaren! gillar din blogg!
Men inte ha ångest överdin matdag, sjukt lite mat, kan inte annat gå än neråt i vikt av det där, tro mig! man kan äta ganska mycket och ändå rasa i vikt! ja, de e bara kul om du länkar!
stor kram

2008-05-06 @ 22:44:52
URL: http://lighty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0