Dagens...


Frukost:
C-vitaminbrus + Rabarber-själk? stång? Ni hajar säkert iaf.

Lunch: 7 jordgubbar, lika många hallon + mjölk och ca 30 g All bran.

Middag: Samma sak som till lunch. Jordgubbarna gick ut idag och det gör ont i hjärtat att behöva slänga just röda fina gubbar. Det blev däremot way too much kolhydrater idag av alla flingor jag satt i mig. Usch.

Motion 1 timmas promenix, i rask och hurtig takt såklart. Ska ut ytterligare en timma nu och bränna det där förpestande dallret.

Ett tips! Rabarber is the shit! En själk, stång, pinne eller vad det nu kallas innehåller endast ca 8 kcal. Dessutom tar det sin lilla tid att mumsa på den eftersom den är sådär härligt syrlig vilket gör att man inte vill proppa i sig allt på en gång för då blir det för surt. Ingen risk för hets när man äter råa rabarber alltså. Som om någon nu skulle göra det...Då brukar det bli andra bullar...

Ska ut nu, det luktar så gott när det precis har regnat, håller ni inte med? Eller är det bara jag är konstig igen?

EDIT: Var ute ikväll och trots att min plånbok och alla dess pengar blev snodda (själva plånboken återfanns sen i baren) så stoppade det inte mig från att fyllekäka. 3 rostade mackor med massa smör och skinka, en hög pringels chips + sju vaniljkakor och xx antal geléhallon han jag trycka i mig innan jag fick vett nog att inse mitt misstag och låta alltsammans hamna i toaletten. En jädrans  kul kväll hade jag iaf, kan svenska flickor dansa salsa or what! ÅH vad jag älska London, här finns något för alla.

 NU ska jag iaf sova, lite lagomy tipsy, men det kunde vart värre. Att någon stal mina 20 pund gör  faktiskt inte så mkt, så länge jag kan ta mig hem och inte är tjockis =) Sunda prioriteringar va?

Godnatt med er allesammans!

Stay strong och fyllekäka inte!

Kommentarer
Postat av: A

Ååååh jag älskar rabarber! :D När jag var liten brukade jag äta rabarber doppat i socker. Men no more kan jag ju säga :P

2008-05-15 @ 21:55:23
URL: http://thinforthewin.blogg.se
Postat av: Elina

Svar: Tack :P joo har ju gått den i två år, för att jag är så dålig på matte. haha! Men nu jävlar är den avklarad ;)

2008-05-16 @ 06:59:45
URL: http://heretostay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0