Dagens...

Hade gått ner 3 hg imorse, nu är det  nära tills jag spräcker 60 kilos gränsen och går ner på mycket mer bekväma 5* någonting, can't wait!

Frukost: Två plommontomater och C-vitaminbrus

Lunch: Grekisk sallad + ett hallon

Middag: Här gick allt förfärligt snett och det slutade med att jag halsade i mig vatten och sprang upp på toaletten. Som tur var fick jag upp det mesta (kändes det som) och ångesten har avtagit.

Motion: 2 timmars promenad i Hyde, så fint!

Jag fick ett gulligt SMS precis och sånt gör mig så glad. Skönt att tänka på andra saker =) Att det ändå  finns någon därute som tänker på mig, som tycker om mig, som bryr sig på riktigt. Jag är lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0