Fabulous Fabiana

Ingen har väl missat att Brazilianska kvinnor är vackra? Adriana Lima, Gisele Bundchen och Alessandra Ambrosio kommer alla ifrån Carnevalens hemland. Jag har fått upp ögonen för en ytterligare en brazilian beauty, och enligt mig är hon den alldra vackraste. Fabiana Tambosi  är allt jag skulle vilja vara och lite till, åtminstånde ytligt. Säkert på insidan också för hur kan man se ut sådär och vara olycklig? Jag har i alla fall svårt att se det...


Lovly legs...

image5
Inte bara en killerbody, hon har en väldigt vackert ansikte också.


Ja tack, sådär se jag gärna ut i sommar också.

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Skulle inte vara dumt att ha den kroppen nä. Men tyvärr ser jag mer ut som Jack Black's syster

2008-05-27 @ 13:19:00
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0