GÅ ner i vikt

Grattis till mig... jag har gått upp! Vågjävlen visade 60.9 kilo imorse, helvetes jävla skit! Det betyder att om ca 20 minuter går jag ut genom dörren på den längsta promenaden ever och jag kommer inte tillbaka förens det mörknar eller om jag svimmar av och någon tar mig tillbaka hem igen. Så det så. Behöver jag säga att jag inte tänker stoppa så mycket som en läkerol i käften idag? -1 kilo på en dag...Det kan funka, det måste det!

Fick ett jättebra tips om frukost, det tackar jag så mycket för! Ska absolut provas men inte idag, tar det på måndag istället. Ni vet, ny vecka nya vanor - I like that. Så nu är det bara på med min smutsvita sneakers och poden på en lagom hörselförstörande volym så ska jag ut och gå ett varv runt London, hej hej!

Kommentarer
Postat av: linda

vad fick du för förslag på frukost? :)

2008-05-18 @ 09:28:06
Postat av: lisa

hurdana är de nya matvanorna?

2008-05-18 @ 11:04:19
Postat av: Anonymous

Håll huvudet ovanför ytan och döda det där extra kilot som tvingat sig på dig, det klarar du hur snabbt som helst :)

2008-05-18 @ 20:23:31
URL: http://anaorwhateveryouwant.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0