Jag känner pressen

Jag har uppmärksammat en sak som händer när jag spytt på senaste tiden. Varje gång jag sätter fingrarna i halsen och ska börja traggla upp äcklet så gör det ont i min ena (högra) tårkanal. Det är som en tryckade smärta och känns bättre om jag trycket tillbaka på den. Alltså har jag spendrat mina senaste "toalettbesök" med en hand nerkörd i halsen och en hand upptryckt mot ögat för att det inte ska vara så jävla obehagligt. Vilken sorlig syn.

Är det någon annan som har/haft samma sak och vet någon vad detta beror på? Är det trycket som gör att musklerna pressar upp maginnehållet som är boven i dramat och kan man göra nått åt det?

Många frågor...men det är så jävla irriterande och obehagligt så jag skulle bli glad om någon hade ett svar eller två. Eller ens en tanke om det. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0