Judgement Day

Har bestämt att inte väga mig förens på söndag. Blir bara fel ändå. Om vågen visar uppåt blir jag givetvis besviken på mig själv och oftast inte lika peppad att bli av med det eftersom jag känner mig så misslyckad och bara vill ge upp. Pekar Herr Våg åt andra hållet kan det gå åt två olika håll - antingen blir jag skitpeppad och fortsätter minska eller så får jag för mig att jag kan unna mig någonting eftersom jag vart så duktig. Inte sällan händer det att jag belönar mig själv med mat eller dryck, hur jävla IQ-befriad får man bli!!! Så därför har jag bestämt att köra stenhårt och se hur domen faller på söndag. Om den visar mer än 59.9 vet jag inte vad jag tar mig till. Och det är inget skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0