För att den är så jävla bra

Jahapp, då vaknade man tio i två idag, gissa om jag behövde sova. Bra på ett sätt eftersom då har jag redan sovit bort frukost och lunch, dåligt på ett annat eftersom jag har mindre tid att bränna fettet. Blir en lååång runda i Hyde Park nu, känner på mig att jag gått upp efter gårdagen som slutade allt annat en bra....fy fan.

Går och tänker på min pojke också. Han är sjukt orolig vid det här laget eftersom jag vägrar att berätta vad som "har hänt". Känns skitjobbigt att gå omkring och ljuga och dölja saker hela tiden, skulle vara så mycket lättare om alla visste hur det låg till och det var helt okej. Men så är inte fallet tyvärr... De skulle inte förstå och bara försöka stoppa mig. And I will not allow that. Låg och lyssnade på Iris för en stund sen, jag tycker den är väldigt fin så jag ville dela den med er. Enjoy your saturday.


I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0