Lisa loves lördag

Humöret är på uppgång, idag är en bra dag. En dag med kontroll. På lördagar jobbar jag kväll så jag kan sova halva dagen, motionera tills jag börjar jobba runt 6-7 snåret och sen när jag kommer hem är jag så trött att jag brukar somna inom kort. Alltså finns det ingen tid att äta mat, och absolut ingen tid att hetsäta!

Har vart ute i 2 timmar och sprungit/promenerat. Känns ganska skönt, men synd bara att jag vaknade så sent, (kvart i fyra!) hade gärna gått en längre runda i Hyde Park. Känns pissigt att Sverige har bättre väder än oss men så illa är det ändå inte...behagliga 20 grader vilket gör att man fortfarande kan gå med långbyxor och slippa visa sina äckliga lår :S

Hursomhelst, måste rusa till jobbet nu. Hoppas ni andra haft en bra lördag, imogon är det första juni och då börjar sommaren för mig - PANIK! Men just nu är i alla fall läget under kontroll.

Stay strong darlings!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är verkligen hemskt, ångesten man får då är helt obeskrivlig. Hoppas att mina försvagade reflexer leder till att jag äntligen slutar hetsa.. Tack!

Låter som om du haft en bra dag, fortsätt så! Kramar

2008-05-31 @ 20:00:36
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0