Morgonmotion

Ställde väckarklockan (ja, vissa har fortfarande sånna!) att ringa en timme tidigare imorse, jag hade nämligen bestämnt mig för att ta en spring/gå runda innan dagen började på allvar. Drömnde hela natten att jag försovit mig men kvart i sju vaknade jag ändå av det alltför välkända ringandet - right on time. Drog på mig mjukisar, tog poden och sprang ut i solskenet, så jävla underbart det var! Nästan folktomt i parken, så att jag flåsade som en gris efter att ha sprungit i 5 minuter var det nästan ingen som hörde =)

Satt en stund i solen också, skönt att varva ner och dessutom få en välbehövlig D-vitaminkick ( huden producerar D-vitamin när den har kontakt med solen) Sen har jag hört att man blir gladare av att vistas i solen, det kan jag verkligen behöva! (mer om det sen...)


Så nu sitter jag här; slut efter springet och med värsta eldsvådan i käften. Det blev 4 chilis idag, och den sista var en riktig stor en! Hoppas verkligen det har effekt, min tunga är inte alltför glad just nu.

Lyssnade på All-American Rejects när jag var ute, deras Move Along låt fick mig verkligen att inte stanna av i den där sega uppförsbacken, vad för musik man lyssnar på gör en jäkla skillnad ska jag säga er. Hett tips för en joggningsrunda alltså!

When all you got to keep is strong
Move along, move along like I know you do
And even when your hope is gone
Move along, move along just to make it through

Fortsätt kämpa! Om det vore lätt skulle alla vara smala. Ni vet att ni KAN, det är bara en fråga om tid.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag gillar den låten med, påminner om när jag var smal..

2008-05-22 @ 22:08:29
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0