Sommar. På gott och ont.

London är bara för underbart. Idag är det perfekt sommarväder och även om det påminner om hur långt kvar jag har att kämpa så är det så härligt att gå ute i solen. Tog en långpromenad i Hyde Park och det måste bränt 300 kalorier iaf. När jag gått där så ser jag de lyckliga smala människor som ligger och njuter i gräset. Jag förstår dem, de skulle jag också göra om jag hade deras kroppar! Samtidigt som jag känner avundsjuka blev jag grymt inspirerad av att se dessa människor. Snart är det bannemej min tur att ligga där i gräset och var lycklig. Jag ska kämpa.

Matvis har dagen gått bra....än så länge. Startar morgonen med hett vatten med en citronhalva i, vet inte varför men jag står mig länge på det, kanske har något med citronsyran att göra? Sen tog jag några klunkar apelsinjuice men det är faktiskt allt som passerat mina läppar idag. Förutom massvis med vatten såklart. Vatten är min bästa vän.

Har köpt Misosoppa som är en japansk fisk och soya soppa. På baksidan står det att 100g innehåller 145 kcal och varje soppåse väger bara 18 g (som man sen blandar med vatten). Alltså skulle varje portion bli ca 8 kcal, men kan det verkligen stämma? Låter för bra för att vara sant. Dock återstår att se om den är god...Isf ska jag äta Misosoppa resten av livet.

Nu ska jag ut igen i solen och bättra på brännan, Stay Strong och glöm aldrig vad ni kämpar för!

Kommentarer
Postat av: snuttiscarro87

Tack ska du ha :) Klart du får länka :) Njut av London *avundsjuk*

2008-05-06 @ 17:12:36
URL: http://destinationthin.blogg.se
Postat av: anonym

visst, det är väl lugnt :)

2008-05-06 @ 20:21:39
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se
Postat av: Iceboxx

Ja, bara kul att du länkar :D Jag länkar tillbaks ;) Vet inte om citronen minskar hungern men den drar iaf ihop magsäcken sägs det :)

2008-05-06 @ 21:13:51
URL: http://iceboxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0