Miss no-motivation

Håller på att försöka fixa lite med bloggen utseende, går väl sisådär när man bara har paint och inte stilmallarna vill göra som man säger...Så jag vart less, gör klart resten senare. Ligger fortfarande i sängen, det är Bank Holiday här i England = alla är lediga, inklusive jag!  Tyvärr suger vädret. Grå himmel och ruggiga tolv grader, vart tog sommaren vägen? Ska ändå ge mig ut på en promenad snart, om man ska komma någonvart kan man ju inte skylla på vädret för utebliven motion.

Har inte kunnat väga mig idag, vill verkligen veta om jag fortfarande ligger under 60 kilo. Igår var jag nämnligen på stan med en kompis hela dagen och till middag blev det japansk kycklinggryta med svamp och rödlök. Riset försökte jag undvika så gott jag kunde, det är ju ändå skitäckligt. Senare på kvällen blev det lite haribogodis och en ÖL! Jag tycker ju fan inte ens om det, blä...bara den lär ju vart typ 500 kcal...

Den där promenaden känns väldigt lockande nu, bara ta på sig sina wellis och dra ut i regnet. Måste leta efter en födelsedagspresent + studentpresent också. Jag orkar inte, jag är så trött på allt...

EDIT: Kunde inte sluta tänka på ölen och kollade upp hur mycket kalorier det faktiskt är i en "Pint of beer"  230 jävla kalorier! Fy faaan vad onödigt, det är ju hur mycket som helst! Det kommer aldrig rinna ner i min hals igen, be sure of that.

Kommentarer
Postat av: Kate

Svar: Självklart! Länkar till dig med :)

2008-05-26 @ 21:35:20
URL: http://thinisin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0