Hooked on a feeling

Kanske beror det på att...

- jag är övertrött och börjar bli sådär fnissig som man kan bli framåt småtimmarna

- jag fått tillbaka mina första tentor - som jag båda klarade galant (!)

- jag köpt en ny marinblå duffel som jag skulle ha på mig jämt om jag inte fick värmeslag

- smärtan från visdomstandborttagningen börjar avta, likaså huvudvärken

- jag har smällt i mig över fyra hg lösgodis ikväll = sugarrush

- jag fått små fina kommentarer som värmer i hjärtat

- jag inte ställt mig på en våg/kräks på över en vecka

- jag hade världens höjdarkväll med massa vänner och vin

- jag vann en tävling där jag dirrigerade gruppen

- eller åker till Thailand i två veckor på söndag!

Hursomhelst mår jag bättre psykiskt just nu, jag är glad och sprudlig igen vilket ger hopp om framtiden. Om det inte vore för att jag är tjockare nu än på flera månader( pga av hetsätningar utan komp.), skulle jag vara så gott som lycklig!

Tack Malin och ni andra som är så snälla med mig!


Kommentarer
Postat av: S

Jag åker till Phuket, samma som alltid sen 7 år tillbaka. Vart åker du? Jag blir avensjuk! Skönt att se att jag inte är den enda som sitter uppe på nätterna :) låter som en toppenkväll du haft!



sara

2008-11-13 @ 00:59:25
URL: http://theissue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0