Jag låter mig själv falla

Ännu en vanlig dag i min svält/hets-tillvaro. Började bra, gått ner 8hg sen gårdagen och efter youghurten åkte jag in till stan en sväng. På väg hem svängde jag in på Ö&B (aka = Hetsparadiset) och fick med mig choklad, cocosbollar, lösgodis, chilinötter och cola utan att ens vara särsklit sugen. Men jag tryckte utan problem i mig det när jag kom hem + 5 rostade mackor och 1 banan.

Spyeriet var ett stort misslyckande idag eftersom halsen är så uppriven från gårdagens toalettvändor, det är som att spyrefelxerna mattas av om jag överanvänder dem, därför fick jag gräva som en tok för att få upp minsta lilla men det mesta blev kvar och spegelbilden visade mig en grotesk gravidmage.

Då bröt jag ihop och tröståt resten av chilinötterna som jag sköljde ner med cola och apelsinjuice. Fan vad jag misshandlar min hälsa, och särsklit mina tänder, jag blir så besviken på mig själv! Vad tänker jag med när jag dricker kolsyra och juice direkt efter jag precis haft magsyra i munnen?! Inte direkt segerkonceptet för en bra munhälsa...Nämde jag att jag ska till tandläkaren imorgon?

Men jag orkar inte bry mig längre, det känns som det inte finns något kvar av mig värt att rädda eller bevara. Jag kan lika gärna ge upp kampen och låta mig helt begravas i godispapper och skamkänslor. Whatever, I don't care anymore.


Kommentarer
Postat av: Emelie

vet du hur det är att kräkas läsk/juice? är det lika illa som att dricka det precis efteråt? hoppas du mår bättre imorn! jag tror att vi någon gång kan bli friska ur det här misslyckade helvetet. styrkekramar!

2008-11-06 @ 00:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0