Update

Var länge sedan det skrevs något så här kommer en lite update:

Var i Tallin i helgen med hela tjocka släkten och det har inneburit ett konstant ätande. Vilket jag har hängt på, och ökat 3 kilo på min redan feta kropp. Frukostbuffé och Lunchbuffé, fika med bakverk och varm choklad, storstilade middagar och överfyllda taxfree-korgar innehållande mestadels godis är vad som har stått till buds över helgen. Jag har inte ens fösökt att fly undan, jag visste att de höll koll på mig så jag körde fullt ut. Om jag nu kan skylla på det. Nej, jag är så jävla svag. Hetsätningar en hel helg utan happy ending, alltså inget toabesök. Jag skäms och äcklas, men samtidigt så vill jag ha mer!

Nu är jag fet på riktigt. Så jävla äklig med all världens daller samlat runt magen. Jag orkar inte ens sätta ord på det.

Låt mig dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0