Dagens

Morgonvikt 53.9

Frukost: 2 tallrikar youghurt med 2 dl hallon och blåbär, 1 glas apelsinjuice

Kommentar: Upp 1 hekto sen igår, men vad förväntar jag mig när jag äter godis och inte motionerar... Men det känns hanterbart, dock spårade frukosten en aning, hade varken tänkt dricka juicen eller ta en andra omgång youhurt. Fan.

Idag har jag min engelska 500-sidiga bok om turism att se frem emot, har ingen motivation what so ever. Skulle hellre vara ute i det fina vädret men jag MÅSTE börja läsa nu, annars kommer tentan gå käpprätt åt helvete.

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: A

I wish you luck :)

2008-09-12 @ 16:31:39
Postat av: Anonym

nej jag bryr mig inte om vad de skriver :) jag är ingen sån som tar åt mig så lätt :)

jag är 172 lång :) durå ? puss :*

2008-09-12 @ 23:30:33
URL: http://beontop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0