Dagens ångest

Morgonvikt: 54.7

- Usch, fick verklig ångest när jag såg hur tjock jag var imorse, la mig på det kalla badrumsgolvet och önskade mig bort från alltsammans. Dessutom vaknade jag upp med världens halsont, om det var för att jag skrek överdrivet mycket på Grönan, råkat ut för en höstförkylning eller alla mina spyor som rivit upp i halsen vet jag inte.
Ont gör det i alla fall, känner mig inte pigg alls, särskilt inte för alla de hundratals sidor kurslittratur som väntar på mig...

Frukost: 1 dl youhurt

Lunch: 1 banan, 1 nektarin

Middag: 1 tallrik fil med blåbär, 2 skivor kött med svampgräddsås, 1 rädisskiva.

Övrigt: 1 halstablett, 2 paket läkerol, 1 glas apelsinjuice, 7 fruktkarameller, 1 nektarin, 2 skivor chevre ost och 1/2 liter vaniljglass.

Kommentar: Stryk hela jävla "övrigt" listan - så in i helvete ONÖDIGT! VARFÖR slutar jag inte äta!? Låt mig dö nu innan jag tar saken i egna händer.
HATAR HELGEN. HATAR VÅGEN. MEN MEST AV ALLT HATAR JAG ATT VARA SÅ JÄVLA ENSAM.

Kvällvikt: 54.8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0