Dagens

Morgonvikt 54.1

ont i halsen, nytt hål i bältet, knyta bh byglarna eftersom de är för stora och glider ner

Frukost: 1 ägg med kalles, 1 tallrik fil, 1 nektarin

Lunch: 1 tallrik fil, 1 nektarin

Middag: 2 portioner svampomelett med broccoli och ketchup, 1 glas apelsinjuice

Övrigt: 5 halstabletter, 1 fruktkaramell, 1 läkerolpaket (ja, jag är beroende) 1 glas apelsinjuice och en skvätt mjölk.

Kvällsvikt: 54.7

Kommentar: Känner mig riktigt risig, har inte orkat mig ut på hela dagen trots den stålande solen. Näsan bara rinner och halsen känns som sandpapper. Ändå har jag svullat som om jag skulle fast i en vecka. Usch vad jag ångrar mig. Det possitiva(?) är dock att jag inte spytt idag, även om det kändes behövligt efter middagen, blev aldeless för mätt. Men jag lät bli, dels för att det inte var hetsmat och dels för att det inte lockar särskilt mycket att köra ner näven i halsen när den är redan är öm och näsan knappt går att andas igenom.

Imorgon är en lång dag, vi ska se över grupparbetet och jag har inte alls gjort allt jag borde hunnit med. Vart är min kämparglöd? Hoppas bara jag orkar med hela dagen, det känns rätt motigt, särskilt nu när jag ligger så mycket efter. Högskolan är ingen lekplats. Håller jag måttet?

Imorgon är en ny dag.

Kommentarer
Postat av: pam

:D sweeet.

Dock väger jag jättemycket mer än dig nu. Usch!

Hur lång är du? Jag är 171 cm. >< Till det är det 67 kg. Fy och skam.

Men detta kommer vi lätt fixa. Verkligen.

Nu är undanflyckterna slut.



Eller hur, nu kommer siffrorna bara bli mindre och mindre när man uppdaterar vikten, för det är ju sjukt pinsamt om dom ökat.



Kramar och lycka till!

2008-09-15 @ 09:20:40
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0