New size

Gick lite sporadiskt in på H&M idag för att se vad höstens mode hade att erbjuda. Hade inte tänkt köpa något men då fick jag syn på världens snyggaste jeans som jag bara måste testa, har velat haft just den modellen/färgen i minst ett år utan att hitta rätt. Jag tog tag i en 28:a och 27:a i hopp om att kanske kunna kränga på mig 27:orna även om jag visste att det nog inte skulle gå. Jeansen är stuprör med ganska så låg midja och utan stretch så det finns inte mycket spelrum om man säger så...Tog på mig 27:orna, och de passade! Fy satan vad det kändes bra, mina ben såg riktigt slimmade ut i dem.

Med en liten självförstoendeboost går jag ut och hämtar 26:or, mest för att se hur nära jag är att kunna ha den storleken eftersom 27 gick att knäppa igen utan problem. Men 26:orna hade jag en aning problem att knäppa - det är det där jävla dallerberget till mage som är i vägen. Men på gick dem, och jag kan t.o.m tycka att jag såg bra ut i dem, de var jättesnygga och satt precis som jag vill ha dem!

Så det var bara raka vägen till kassan, och med leende på läpparna insåg att jag nu var ägare till ett par jeans i storlek 26, någonting jag aldrig varit förut och därför är en big deal för mig. Helt åt skogen går det inte med vikten, även om den pendlar mycket upp om ner. Imorse vägde jag 54.4 och jag vill gärna droppa till 50 innan jul. Då kanske jag får på mig 25:or =) Shit, kan aldrig tänka mig att jag skulle få plats i så små byxor....men omöjligt är det inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till den nya jeansstrl :))

2008-09-05 @ 14:25:30
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0